DZIEŃ MAMY I TATY

 



Któż nad moją kołyską
Czuwał nieraz w noc ciemną
Któż gorąco się modląc
Łzy wylewał nade mną
Kto strzegł pierwszych mych kroków
Gdy się chwiała dziecina
Tyś była, Ty zawsze
moja Matko jedyna
Za trudy i prace
Czyż się tobie o Matko
Kiedy w życiu odpłacę
Wiem co czynić należy byś się Matko cieszyła.




Kochana Mamo żyj 100 lat
Dzisiaj to powie każdy szkrab
I ja Ci Mamo życzyć chcę
Byś zawsze była obok mnie
I jeszcze Ci powiem w sekrecie
Że jesteś najlepszą Mamą na świecie!








Z okazji Dnia Ojca lepszy niż kwiaty
Będzie dla Ciebie tytuł Super Taty
mam dzisiaj wyrazy uznania
za wszystkie Twoje starania,
bo nawet gdy nie masz siły
to zawsze jesteś miły -
troszczysz się o mnie i dbasz
i zawsze uśmiech dla mnie masz!
Kocham Cię Super Tato, co Ty na to?




























Komentarze

  1. Ogromne brawa dla dzieci, ale przede wszystkim dla Pań, bardzo dziękujemy za czas i trud włożony w przygotowanie dzieci do występu. 👏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wycieczka do Ruszowa